Get your own Digital Clock

Friday, February 17, 2012

ketidakpuasan hati kau...

tidak aku memahami mengapa dan kenapa..
apakah motif yang tersembunyi .?
niat kau perlakukan ake sebegitu mengapa.?
kau katakan bahawa aku adalah kawan mu..
tapi mengapa kau mengkhianati kawan mu..
apa sahaja yang aku punyai kau juga mahu..
KAWAN,DUIT,TELEFON BIMBIT,BAJU,SIKAP dan PERANGAI aku..
mengapa kau mahu semua seperti aku..
kau cuba menjadi aku...
kau rampas kawan-kawan ku daripada aku..
kau bercerita besar di hadapan aku..
setelah kau rampas kawan-kawan ku daripada aku..
kau cuba untuk menarik perhatian mereka..
kau buat teman-teman aku untuk jatuh hati dengan kau..
dan kemudiannya kau kecewakan mereka..
untuk apa kau berbuat sebegitu..
setiap apa yang aku punya kau juga mahukannya..
IPAD,HANDPHONE,GITAR,MOTOR,KERETA dan apa lagi.?
untuk apa kau mahu berlumba-lumba dengan aku..
kerana kau mahu orang sekeliling memandang kau kah.?
kau memang kawan MAKAN kawan..!
tapi aku akan tetap bersabar dengan sikap kau yang sebegitu..
kerana aku tahu setiap satu yang kau cuba ambil dari aku,aku akan perolehnya semula..
bermula dari detik dan saat ini..
aku sudah terlalu SERIK mempercayai orang di sekeliling aku..

No comments:

Post a Comment