Get your own Digital Clock

Friday, February 17, 2012

haihh laa kawan..aku rindu..

kawan ku..
aku terlalu merindukan kau..
rindu untuk mendengar nasihat dan perhatian kau wahai kawan ku..
terlalu aku rindu setengah mati pada kau wahai kawan..
ingin aku hubungi kau untuk bertanyakan khabar tetapi aku takut..
aku takut tidak akan ada respon..
mahu mencuba tapi takut akan kecewa pada respon yang kau akan berikan kawan..
biarlah aku terus menunggu kau untuk menghubungi aku kawan..  :)
aku masih akan tetap bersabar menanti..
 AKU RINDU KAU SETENGAH MATI KAWAN.! 
semoga kau berbahagia di sana..

aku rindu untuk lepaking bersama kau lagi kawan ku..
mungkin mustahil tapi aku masih berharap akan ada keajaiban ..  :)
ini sahaja gambar yang aku punya yang aku simpan buat kenangan..

No comments:

Post a Comment