Get your own Digital Clock

Thursday, August 23, 2012

Rerindu woiii..!!!

Alahaiiiii....

rerindu lah woiii...cuti semiggu jea pun tapi ase macam tgh cuti sebulan pulak.. Mase ase macam panjang lah pulak skang nie.?
 howeyaahhh... rerindu kat awok ler weyh..
jejage diri ny tue pun..
jangan na hehisap bebanyak rokok ny..
jge kesihatan tue..
sebab aku sayang kat kau woii..
kau mmg bukan yang pertame tp aku na kau jadi yang terakhir..
aku percaye kat kau dan sampai bile-bile pun aku akan percaye kat kau,..
aku ta suke dengar cakap orang pasal perangai burok2 kau...
aku lagi suke tengok sendiri baru aku percaye.. :D
na cakap pasal ape agy eyh.? 
ta na cakap bebanyak la... yang laen na smpan..
klaw tulis nanty reramai yang membace ny..
jadi kte simpan dalam haty..
biar aku sorang jea tahu..weeeee
papai2..! =p

No comments:

Post a Comment