Get your own Digital Clock

Thursday, August 23, 2012

hesh.! Sentap mak nok.!!

hurrmm..
tipu lah klaw ta marah kan..
tipu lah klaw ta sentap kan..
haishhhh...
da cbe ta na marah,ta na sentap..
tapi 'TER' jugek...
bile tutop fon tue makne ny na bagi redha haty kejap..
da bgtau kan saye mmg panas baran cket,suke marah2..
yang paling penting memang kuat sentap laa kan..
alahaiii ny pun..
aku da penah bagi tahu kan..
bile aku sayang orang,aku susah na tunjok cemane aku sayang dye..
aku sayang cemane pun aku takkan tunjok..aku takkan bagitahu..
hurrmmm
kau pon bukan baru kenal aku kan..
mane penah aku buad relationshp status kat fb tue bagi sume orang tahu..
tapi dengan kau aku buad kot..
aku da ta kesah kalaw orang ta suke aku skali pon. >,<'
susah laa aku na suke orang laen ble aku da dapat ape yang aku na..
tapi pecaye laa.. 
aku memang sayang kat kau..
sayang sangat-sangat..
tapi klaw ta pecaye dengan ape yang aku cakap sekali pon terpulang lah..
tak pakse untok pecaye..
=)
orang laen ta payah na sebok-sebok bace blog aku..
aku pelempang nanty kang..!! 
>,<'

No comments:

Post a Comment