Get your own Digital Clock

Monday, September 17, 2012

Selagi masih ada.. =)

Selagi aku maseh bernyawe atas muka bumi nie..
selagi tue lah aku akan tetap ade rase cinta dan sayang untuk kau..
senantiasa berdoa agar mempunyai rezeki untuk menjadikan diri kau sebagai suami buat diri ini..
Agar kau menjadi pembimbing di masa hadapan kelak..
semoga cinta menyatu..
umpama merpati dua sejoli..
Rasa percaya pada diri aku mungkin belum begitu mendalam..
tetapi..
sekali aku mengatakan aku inginkan kau,maka sampai kapan pun aku mahu kau buat aku..
jika di takdirkan bukan kau milikku,maka aku akan pasrah pada mulanya..
dan baru akan di susuli dengan keredhaan..
Bukan mudah bagi insan seperti aku untuk mengucapkan perkataan SAYANG..
Dan apabila aku ucapkan,Aku senantiasa memaksudkannya..
Seandainya..
suatu hari nanti,ditakdirkan aku pergi dulu sebelum kau..
aku hanya meminta kau untuk mencari pengganti diri aku ..
carilah seseorang yang lebih sempurna dan yang lebih berakhlak ..
jadikanlah dia sebgai pembimbing buat anak-anakmu sekiranya aku sudah tiada..
pastikanlah dia seorang yang bisa membuat kau sentiasa tersenyum dan gembira..
Bahagiakanlah dia seperti mana kau sentiasa bahagiakan aku,dengan membuat aku tersenyum dan ketawa selalu..
jadilah seorang suami yang boleh sentiasa melindungi dan menjaga dia..
binalah sebuah keluarga yang bahagia bersama dia..
Pada ketika itu,aku tidak berharap untuk dikunjungi selalu pusara ku..
cukup sekadar kau mengingati ku dengan memberikan doa..
kerana aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaan kau pada ketika itu..
Pada masa ini,
selagi masih bernyawa..
aku akan pertahankan dan pelihara sebaik mungkin perhubungan ini agar tidak tercemar..
aku mahu membawa kau untuk menikmati hidup ini bersama..
izinkanlah aku untuk mencintai kau sampai hujung nafas aku..
aku sayang kau sampai mati.! 
terima kasih Mohd Syahir Nizar bin Amir..
Dari seorang sahabat sehinggalah menjadi seorang kekasih ..
kau sentiasa setia ada di sisi aku..
=)

No comments:

Post a Comment