Get your own Digital Clock

Friday, July 20, 2012

sesungguhnya perkara yang telah ditetapkan adalah lebih baek. ;)

Sesungguhnya kan..
Apa2 sahaja yang telah di tetapkan oleh ALLAH tue adalah yang lebih baek.. 
sebelum-sebelumnya aku mungkin hilang orang2 yang pernah aku sayang..
tapi ternyata hidup tanpa kekasih adalah lebih seronok daripada berpasangan..
Kini,rasa lebih selesa dengan cara sebegini..
Punya sahabat-sahabat yang sanggup bersusah senang bersama-sama..
Sekiranya aku menitiskan air mata di hadapan mereka..
itu bukanlah petanda aku sedang bersedih.. 
Akan tetapi menggambarkan perasaan gembira aku..
Aku punya SAHABAT yang sama seperti keluarga sendir..
Aku tidak berasa sunyi walaupun keluarga berada jauh dari mata..
Sesibuk ape sekali pun kami semua,tapi kami masih boleh lagi bergembira dan beriadah bersama..
itu lah dia.. DI MANAKAN KU CARI GANTI beb.!
Lepas nie habes belajar,mecty ramai yang keje tempat lelaen..
tapi INSYAALLAH tue takkan jadi penghalang buad kami semua..
JARAK bukanlah halangan bagi sesbuah persahabatan..
Semua mereka punya rasa hormat yang tinggi antara satu sama laen..
Tiada satu pun yang mengambil kesempatan walaupun diantara kami hanya ada 5 perempuan dan yang selebihnya lelaki..
Sesungguhnya persahabatan yang sebegini lah yang aku mahukan..
Semoga persahabatan kita akan berkekalan sampai bila-bila.. :)

No comments:

Post a Comment